stel, ik heb een idee om een product om de markt te brengen middels promo mensen, waar leg ik patent op, produkt, promo of de personen?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Koken

Antwoorden (3)

op het product natuurlijk... dat kunnen ze je dan niet meer afnemen, met de personen maak je afspraken, datze je product niet namaken
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
++
natuurlijk op je product
op mensen kun je geen patent leggen
en als je een nieuwe manier van promoten hebt zou je daar ook patent op kunnen leggen
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
je vraagt patent op je product.
Je ka ook patent vragen op een idee als er al niet eerder patent is aangevraagd op een soortgelijk product.
Als je het zelfde idee hebt dan kan je patent aanvragen op de manier dat je het doet, dus de werkwijze.
v.b. dat je ander middelen of producten gebruikt dan de personen die ook en soortgelijk product hebben.